
Meezingen, bingo en gezelligheid bij De Zonnebloem in Bemmel
AlgemeenBEMMEL - Een middag vol muziek, plezier en gezelligheid: dat was het recept voor een geslaagde bijeenkomst van De Zonnebloem afdeling Bemmel, Haalderen en Ressen op vrijdag 19 juni in De Kinkel.
De gasten werden deze middag verrast door het muzikale duo Coby Apart, beter bekend als Co & Do. Met een gevarieerd repertoire van bekende liedjes konden de aanwezigen meezingen. Ondertussen konden de gasten deelnemen aan de bingo. Dat zorgde voor veel enthousiasme en gezonde spanning. De gelukkige winnaars gingen naar huis met leuke prijzen. De combinatie van muziek, bingo en samenzijn maakte de middag tot een groot succes.
Bij binnenkomst werden de gasten gastvrij ontvangen met koffie en cake. Tijdens het programma konden zij genieten van een drankje en een hapje. Vanwege het warme weer was bovendien op iedere tafel een kan fris water aanwezig, wat zeer werd gewaardeerd.
De Zonnebloem kijkt met veel plezier terug op deze geslaagde bijeenkomst. Dankzij de inzet van de vele vrijwilligers en de uitstekende ondersteuning door het personeel van De Kinkel konden de gasten genieten van een heerlijke en onbezorgde middag.
Namens De Zonnebloem Bemmel, Haalderen en Ressen hartelijk dank aan de vrijwilligers, het personeel van De Kinkel en natuurlijk Co & Do, die samen deze middag mogelijk hebben gemaakt.









