Ook uw nieuws in Hét Gemeente Nieuws?

Algemeen

Hét Gemeente Nieuws wordt gemaakt voor en door u! En... uw Gemeente Nieuws komt elke week in de brievenbus.

Hét Gemeente Nieuws wordt steeds populairder en er is ook steeds meer ruimte voor uw berichten. Vooral voor berichten uit uw eigen omgeving, van uw eigen vereniging en instelling.

Wat is er interessanter om bijvoorbeeld uw vereniging te promoten door middel van een zelfgeschreven artikel? Of door het vermelden van de komende activiteiten in uw wijk of vereniging? Klim in de pen of kruip achter de computer en laat het de medelezers weten!

Op deze site www.gemeentenieuwsonline.nl leest u ook hoe u de kopij (graag met foto!) kunt inzenden. Dat kan via de speciale button 'Nieuws insturen' op deze site.

Zien we uw nieuws de volgende keer ook in Hét Gemeente Nieuws?

Digitale krant